Filosofie společnosti DENSO

    • Poskytováním nejvyšší kvality produktů a služeb budovat pevné a stálé partnerství s našimi zákazníky a dodavateli.
    • Dosáhnout růstu společnosti na základě účasti zaměstnanců.
    • Podporovat spokojenost zaměstnanců prosazováním stabilního zaměstnání, sociální péče a osobního rozvoje.
    • Chránit životní prostředí a být zodpovědným členem společnosti.

Mise DMCZ - důvod existence našeho závodu

  • Partner „VDA“ zákazníků
    Přispívat ke globálnímu růstu DENSO vytvořením partnerství a získáním důvěry VDA zákazníků.
  • “Výstavní salón“ Evropské výroby DENSO
    Přitahovat evropské zákazníky průkopnickou a inovativní technologií DENSO.
  • Monozukuri lídr
    Vůdčí závod v Evropě pro DENSO MONOZUKURI (vytváření věcí a lidí).
  • Přispívat k rozvoji regionu a ochraně životního prostředí
    Podílet se na neustálém zlepšování životního prostředí a rozvoji regionu.
  • Zajišťovat spokojenost zaměstnanců
    Poskytovat příjemné, stabilní a dynamické pracovní prostředí, v kterém mohou zaměstnanci růst a naplňovat si své osobní profesní cíle.

Vize DMCZ 2020 - kam se chceme dostat

1. Být nejlepším dodavatelem a partnerem pro výrobce automobilů a pro skupinu DENSO

  • Společnost poskytující zákazníkům prvotřídní servis v oblasti kvality a dodávek.
  • Společnost s inovativním přístupem, konkurenceschopnými výrobky a službami, které překračují očekávání zákazníků a jsou vzorem pro ostatní dodavatele v evropském měřítku.
  • Společnost, která je zdrojem inspirace v oblasti zlepšování (KAIZEN).

2. Vůdčí výrobní závod Evropy

  • Vůdčí závod pro DENSO MONOZUKURI v Evropě (vzor pro aplikaci myšlenek TIE (TPS) a zdroj inspirace a poznání pro ostatní závody).
  • Koncept: „Následný proces je našim zákazníkem" je nám vlastní.
  • Závod se schopností vyvíjet vlastní výrobní procesy dané místní technologií a technologiemi DENSO, využívající výhod Střední Evropy.
  • Robustní procesy pro zavádění nových výrobků využívající paralelního inženýrství.
  • Schopnost vést a podporovat dceřinné výrobní závody.

3. Uznávaná společnost regionu

  • Společnost, jejíž zaměstnanci jsou hrdí a spokojení, že pro ni pracují.
  • Společnost, v níž si lidé z okolí přejí pracovat.
  • Společnost, která je vítaným přínosem pro region a jejíž působení je vnímáno pozitivně a jako společensky odpovědné.