Specialista administrativy - práce na 1/2 úvazek

Specialista administrativy

Koordinuje dodavatele služeb, zajišťuje objednávky.

Tato pozice již není aktuální

Koho hledáme?

    • Máte minimálně SŠ vzdělání?
    • Nebojíte se komunikovat v angličtině?
    • Práce s MS Excel vám není cizí?
    • Máte pracovní zkušenosti z obdobné pozice alespoň 1 rok?
    • Jste flexibilní, odolní vůči stresu, aktivně přistupujete k řešení problémů?
    • Baví vás různorodá práce?

Co u nás budete dělat?

      • Koordinovat dodavatele služeb (např. dopravce, mobilní operátory, úklidovou firmu a další).
      • Zajišťovat distribuci a objednávání kancelářských potřeb.
      • Spolupracovat s dopravcem a krajským úřadem na svozu zaměstnanců.
      • Občas budete vypomáhat i na recepci společnosti.
      • Držet pohotovost v naléhavých případech - víkendy/každý druhý týden.

Co Vám nabízíme?

      • Práci na poloviční úvazek.
      • Práce na dobu určitou, náhrada za mateřskou dovolenou.
      • Pružnou pracovní dobu.
      • Práci v silné mezinárodní společnosti.
      • Roční bonus při splnění kritérií.
      • Příspěvek na penzijní připojištění nebo ŽP.
      • Odborné vzdělávání.
      • Výběr až z 8 dotovaných jídel & doplňkový prodej v kantýně přímo v Densu.
      • Možnost chodit na rehabilitaci do zdravotního střediska společnosti v rámci pracovní doby.
      • Pro děti příspěvek na brýle a další.

Kontakt
DENSO MANUFACTURING CZECH s.r.o.
Bára Bílková
Heyrovského 476
463 12 Liberec-Liberec XXIII-Doubí
Česká republika